niedziela, 12 czerwca 2011

Gdy moda wyszła z szafy.

Oprócz kosmetyków mam jeszcze jedną słabość i to nawet większą: ubrania! Kocham zakupy! Ale potrafię też cieszyć się tym co dostałam lub upolowałam w lumpie. Dzisiaj pokażę wam zestaw z zeszłego tygodnia:


Ubrana jestem w :
-bluzka EDC
-długa spódnica - dostałam
-wisiorek z piórkami moje DIY
-buty CCC, tak one mają już 2 lata =] Potrzebowały tylko wymiany fleków i nadal mogę cieszyć się ich wygodą.






Cóż zdjęcia robione telefonem więc nie oddadzą szczegółów i kolorów dokładnie, ale może jednak coś widać =]

2 komentarze:

  1. Kochana zostałaś oTAGowana na moim blogu.
    Zapraszam do zabawy:)
    http://zmalowanalala.blogspot.com/2011/05/eyeliner-pencil-eveline-cosmetics.html

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl
© N. o kosmetykach 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis