wtorek, 2 sierpnia 2011

Moda - W co się ubrać?

Cóż, ponieważ zaczynam intensywne oszczędzanie (głupie słowo prawda?) to muszę ograniczyć wydatki. W związku z tym, że co roku do mojej cioci przyjeżdżają goście z zagranicy i przywożą mnóstwo ciuchów zawsze daję radę coś wyłowić.

W tym roku upatrzyłam to:

Spodenki z naprawdę wysoki stanem




Spódniczkę w ciekawy wzorek




Spódniczka marynarska na zdjęciu wyszła krzywa, ale jest prosta =]


Szkoda tylko, że lato jest w kratkę, bo chętnie bym ponosiła spodenki, czy spódniczki świecąc moimi bladymi odnóżami =]


Każda z tych rzeczy czekała dobre 3 miesiące na przerobienie (zwężenie, skrócenie), ale w końcu już są na mnie dobre i mogę pokombinować, zamiast kupować coś nowego =]

PS porządków w garderobie część II: wyniosłam już dwie ogromne reklamówy i dwie małe do śmieci, dziś wyrzuciłam jeszcze jedną reklamówkę ciuchów.... a i tak nadal mam ich za dużo. Może jakaś wymiana kiedyś?

3 komentarze:

  1. Ja też mam masę nowych letni rzeczy i brak okazji, aby je ponosić :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Z radością przekazuję Ci nowy Tag :) Więcej szczegółów u mnie :) http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    Ale fajne spodenki :D

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl
© N. o kosmetykach 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis