środa, 5 września 2012

Recenzja - Mollon PRO Smooth Finish

Preparat ten wygrałam w rozdaniu u Vexgirl i naprawdę nie miałam pojęcia do czego ta cholera służy dopóki nie przeczytałam na opakowaniu, że " Preparat wypełnia i wygładza wszelkie nierówności płytki..." COŚ DLA MNIE! Hmm mam pionowe może nie bruzdy, ale rowki zdecydowanie. Nie powiem, że mnie to nie drażni, bo owszem drażni. Zwłaszcza, że ja nie lubię malować paznokci (taaaa ciekawe po co mi te kilkanaście lakierów na półce ) i na gołych paznokciach niestety to widać...



Jak widać preparat ma mleczny odcień, ale na paznokciach jest bezbarwny. W buteleczce mamy 15 ml czyli całkiem sporo. Nie znam ceny.. ups.



Na opakowaniu jest również wzmianka, że nabłyszcza paznokcie.... Jak widać może się zrobiły idealnie matowe! I mat pozostawał na nich całe 2 dni, na 3 dzień dopiero zaczęły błyszczeć jak szalone. Wygładzenie też widać. Może nie nada się na głębokie bruzdy, ale na moje cieniutkie ryski jest świetny! Ogólnie  preparat z powodzeniem na paznokciach można nosić tydzień, bowiem nie zdziera się, nie odpada, na końcach jest cały, tylko odrost paznokcia widać, ale zależy jak szybko komu rosną.. u mnie dość szybko. Ponadto nawet po tygodniu na paznokciach nadal ładnie nabłyszcza, ale nie żółknie. Niektóre bezbarwne lakiery mają tendencję do żółknięcia. Ogólnie jestem BARDZO ZADOWOLONA.



Wiem też, że może być bazą pod lakier, ale  w ten sposób go nie wykrozystywałam ejszcze :)

1 komentarze:

  1. Tak! ten produkt jest zdecydowanie dla mnie! tylko gdzie ja go znajdę...hmmm:)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl
© N. o kosmetykach 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis