poniedziałek, 9 września 2013

Biżuteria srebrna

Ostatnio w szale zakupów przypomniało mi się, że przecież miałam na oku jeszcze ciekawe sztuki biżuterii. Jak już wiecie mam słabość do sutaszu i małych, ale kolorowych kolczyków. Jednak zawsze preferowałam srebro i taki metal najbardziej lubię.

Zawsze staram się kupować wyroby srebrne dobrej jakości o wysokiej próbie z cyrkoniami czy kamieniami naturalnymi. Z pierścionkami mam problem, ale ogólnie wisiorki, kolczyki czy bransoletki mogę kupować w ciemno z Internetu. Ech moje chude palce :)

Ostatnio spodobała mi się biżuteria srebrna ze sklepu Harf.pl:








Lubię na co dzień raczej delikatną biżuterię, która nie rzuca się w oczy, ale jednocześnie ma ciekawy kształt ;) Co myślicie?

1 komentarze:

  1. Jak dla mnie zdecydowanie podoba się najbardziej bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl
© N. o kosmetykach 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis