środa, 4 września 2013

Małe zakupy + przesyłka z Japonii

Moje małe zakupy wyniły z tego, że uwaga to będzie hit: WIĘCEJ MI NIE POTRZEBA! Ponadto bardzo dziękuję Dwa Koty (wizaz.pl)  z bloga Na wsi w Japonii za pomoc w zakupach. A właściwie za zakupienie mi pewnych eliksirów i wysłanie wraz z przecudownymi pocztówkami :)




Od lewej:
Szampon Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji Morela + Olejek Migdałowy
Odżywka Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji Morela + Olejek Migdałowy
Żel pod prysznic Original Source Golden Pineapple
Wcierka Kaminomoto Ladies
Peeling Kanebo SuiSai
Maseczki Pure Smile cokolwiek te japońskie litery znaczą ;)


W sumie wszystkiego oprócz maseczek już zaczęłam używać, więc pierwsze recenzje wkrótce. Plus mnóstwo zużytków mam jeszcze do opisania i wystawienia recenzji, ale to powoli.



3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa japońskich kosmetyków :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak się sprawdzą te Japońskie specyfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tej wcierki !

    obserwuję! zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, jeśli ci się spodoba miło mi będzie jeśli dołączysz do mojego grona obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl
© N. o kosmetykach 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis