wtorek, 15 lipca 2014

Recenzja - Bania Agafii Niebieska oczyszczająca maseczka do twarzy

Gdzieś tak w styczniu ogarnęła mnie maseczkowa mania. Przy okazji zakupów rosyjskich kosmetyków do włosów kupiłam sobie i Maseczkę niebieską oczyszczającą "cera tłusta i mieszana" - Bania Agafii.


Jak widać po dacie zaczęłam jej używać pod koniec marca, ale teraz jest to bardzo nieregularne.


Kiedy używałam tej maseczki regularnie - 2 razy w tygodniu faktycznie na mojej cerze zapanował spokój. 

Producent obiecuje nam:
-oczyszczenie skóry
-ściągnięcie porów
-eliminację błyszczenia
-przywrócenie naturalnej równowagi skóry
-odżywienie
-wygładzenie
-zdrowy wygląd.

W sumie to się zgadzam. Za wyjątkiem: eliminacji błyszczenia, ściągnięcia porów i przywrócenia naturalnej równowagi skóry. W przypadku oczyszczenia się sprawdza, bo jest na tyle skuteczna, że nieprzyjaciół zrobiło się mniej. Skóra po maseczce jest bardzo ładna i gładka, ale jak błyszczała tak błyszczy. Mój nos nadal wygląda jak krater z czarnymi odłamkami skał... Ale mogę ją polecić osobom, które mają cerę mieszaną i problemy z nazwijmy to po imieniu - ropnymi pryszczami. Na to działa świetnie! Nawet przed okresem zamiast konstelacji wyskakują mi 2-3 krostki co jest sukcesem. Niestety nadal mam kilka podskórnych grudek na brodzie, których żadna maseczka ani peeling do tej pory nie zlikwidowały. Zaletą tej maseczki jest też to, że nie wysusza. I najważniejsze jest wydajna, a do tego kosztuje kilka złotych za 100 ml. Naprawdę ją polubiłam.

12 komentarze:

  1. Właśnie przed chwilą ją kupiłam :) Nie mogę się doczekać testowania, mam tylko nadzieję, że u mnie też sie tak świetnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera jest kapryśna, ale ta maseczka jest naprawdę dobra ;)

      Usuń
  2. Mam ochotę na maseczki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są drogie, więc nawet jak Ci się nie spodoba to nie stracisz za dużo.

      Usuń
  3. Kusi mnie żeby ją wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mojej mieszanej nadawałaby się idealnie ;) Nie mam szczególnych problemów z niedoskonałościami, ale nadmiar sebum w strefie T i rozszerzone pory - to moja zmora, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ta maseczka powinna Ci trochę pomóc.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wrzuć ją do koszyka przy okazji zakupów.

      Usuń
  6. Ja mam problem z ropnymi pryszczami :/. Obecnie siedzą mi 3 w brodzie i wyglądam paskudnie bleee. Może by mi coś to pomogło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno by ci pomogło! Też mi nie raz ropne paskudy wychodzą i szybciej się goją po tej maseczce.

      Usuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl
© N. o kosmetykach 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis