czwartek, 4 września 2014

Kolejna ciekawa maska do włosów od Alverde

Tę maskę kupiłam sobie w Austrii. Całkiem przypadkiem. Po prostu weszłyśmy z przyjaciółką na śniadanie do galerii handlowej, która była przy dworcu autobusowym i cóż... jak tylko zobaczyłam DM nie mogłam stamtąd wyjść bez zakupów! Ale nie żałuję targania siatki kosmetyków przez pół Europy do domu. Maska Alverde Aloe Vera und Hibiskus jest naprawdę świetna!



Opis producenta:

Cenne składniki naturalne, takie jak gliceryna, keratyny i pantenol, wygładzają włosy i odbudowują go ponownie. Włosy są trwale zabezpieczone i wzmocnione.  

Skład: Aqua, Glycine Soja Oil, Cetearyl Alcohol, Alcohol, Glycerin Stearamidopropyl Dimethylamine, Sodium Lactate, Lauroyl Sarcosine, Panthenyl Ethyl Ether, Panthenol, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Leuconostoc/Radish roqt Ferment Filtrate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum, Linalool, Geraniol, Limonene, Citronellol, Citral. 

Moja opinia:

Plusy:
  • Zapach! Jest piękny! Kwiatowy, ale lekko czuć aloes.
  • Cena - za około 10-15 złotych dostajemy świetną maskę.
  • Konsystencja - lżejsza niż typowej maski, ale nie spływa i dobrze wnika we włosy.
  • Skład - moje włosy nie są chimeryczne, ale lubią naturalne składy.
  • Wygląd włosów! Są piękne!
  • W dotyku też są bardzo przyjemne, gładkie, ale takie mięsiste.
  • Maska nie przyczyniała się do przetłuszczania włosów.
  • Nie plątała ich, a nawet łatwiej było je rozczesać.
  • Nie uczula (w przeciwieństwie do aloesowej Alttery).
Minusy:
  • Dostępność - tylko DM lub internet (z przebitką cenową).
  • Wydajność - na bardzo zniszczone włosy (po farbowaniu) musiałam nałożyć jej bardzo dużo, po normalnym myciu mniej, ale mimo wszystko skończyła się dość szybko.
Ogólnie kiedy tylko znowu będę miała okazję odwiedzić DM bardzo chętnie kupię sobie inne kosmetyki z tej serii! Uwielbiam Alverde. Kosmetyki te dobrze służą moim włosom.



6 komentarze:

  1. Tej jeszcze nie miałam :-) Wpisuję na listę zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie miałąm tek maski ale faktycznie wydaje się bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam jeszcze nic tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam wszystkiego, ale chociaż produkty do włosów mogę polecić ;)

      Usuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl
© N. o kosmetykach 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis