niedziela, 29 marca 2015

A dzisiaj będzie o wystroju wnętrz...

Temat bardzo niekosmetyczny, ale planuję kompletną zmianę wystroju mojej biurowej sypialni... tak to jest jak ma się 28 m kw. na domowe biuro i sypialnię (garderoba osobno). Niestety przedzielić tego ścianką się nie da, więc szukam rozwiązań, które pomogą mi się skupić pracując w domu (nawet nie wiecie jak widok łóżka ciągnie do spania), a z drugiej strony nie będzie to wnętrze surowe. Ponadto uwielbiam pocztówki, obrazki, zdjęcia i wszelkiego rodzaju elementy pokazujące świat.



Trust me to tylko fragment tego co mam :D



A z kącika do czytania jestem najbardziej dumna i prace nad nim uważam za zakończone.

Natomiast ściana nad szafką z książkami chciałabym zaaranżować całą w zdjęciach, pocztówkach, obrazkach coś na kształt tablicy korkowej, którą mam. Tylko nie wiem jak to zrobić żeby nie zniszczyć ściany i żeby to się trzymało HELP?!

Ostatnio zainwestowałam też w industrialną lampkę LED.



Jeszcze tylko przede mną poszukiwania idealnego biurka pod nią... Znalazłam jedno piękne, ale w JYSK... i jakby to powiedzieć firma nie zachęca mnie do zakupu, bo ich meble nie słyną z wysokiej jakości, a już na pewno nie z jakości odpowiadającej cenie.

A teraz popadnijmy w zadumę nad pięknymi domowymi bibliotekami... pewnego dnia i u mnie w domu :)




 marzenie ...


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl
© N. o kosmetykach 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis