środa, 19 sierpnia 2015

O tabletkach po których straciłam apetyt

Jakiś czas temu wpadłam na jednym z blogów na recenzję suplementu diety Młody jęczmień. Jako że jestem leniwa, ale chcę schudnąć postanowiłam wspomóc się suplementem diety. Postawiłam na Młody jęczmień firmy Colfarm S.A. w aptece kosztował około 23 złotych za 60 tabletek. Dawkowanie to 1-2 tabletki dziennie przed posiłkiem. A efekty?

Zdjęcie z colfarm.pl

Skład tabletek to:
- wyciąg z młodego jęczmienia
- spirulina
- ekstrakt z gorzkiej pomarańczy
- chrom
- wyciąg z liści zielonej herbaty

Młody jęczmień  - to temat rzeka... polecam zajrzeć na Poradnik Zdrowie -> http://www.poradnikzdrowie.pl/diety/suplementy/zielony-jeczmien-wlasciwosci-i-zastosowanie-czy-zielony-jeczmien-pomag_42393.html


Cóż o efektach po kuracji jeszcze nie mogę mówić, ponieważ tabletki biorę dopiero od tygodnia. Ale już na 3 dzień ... straciłam apetyt. Generalnie nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. W innej recenzji tego środka widziałam opinię, że hamuje on apetyt na słodycze... ale że tak całkiem? Nic nie jeść to też przecież nie zdrowo. Aktualnie staram się mimo, że mi się bardzo nie chce (naprawdę zero reakcji jak widzę jedzenie) jeść regularnie tak jak wcześniej, tylko mniejsze porcje, skoro mi nie wchodzi.

Ogromnym plusem jest pobudzenie organizmu. Naprawdę czuję, że mam więcej energii, jestem mniej zmęczona i chodzę spać później. Co dla mnie jest z korzyścią, bo zamiast oglądać wieczorem 1 odcinek serialu oglądam 1-2 więcej.


Liczę na to, że organizm się oczyści, schudnę 2-3 kilogramy i poprawi mi się cera :)


Dodam jeszcze, że od pewnego czasu nie słodzę herbaty, ani kawy, rzadko pije napoje gazowane, soki zamieniłam na soki dla dzieci (gdzie jest 99% soku a nie 90 wody i 10% soku), jasne pieczywo zastąpiłam ciemnym i jem więcej jogurtów niż kiedyś. Kupiłam skakanke i coś tam skaczę. Ale oprócz tego siedzę i marzę o schudnięciu :)

Czy miał ktoś z was do czynienia z tymi tabletkami albo młodym jęczmieniem?

13 komentarze:

  1. Nigdy nawet nie myślałam o zakupie takiego specyfiku, ale teraz od kiedy jestem w domu podczas wakacji cały czas jestem głodna. Szczególnie wieczorem. ;< Wiem, ze to może się źle odbić na mojej figurze i niebardzo wiem jak to opanować. Może tabletki pomogą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz niedobór jakiejś witaminy, soli mineralnej czy coś i dlatego nie możesz zahamować apetytu ;)

      Usuń
    2. Zażywałam jęczmień w tabletkach i bardzo dobrze się u mnie sprawdził :)

      Usuń
    3. Ja póki co widzę wszystkie inne efekty niż odchudzanie :D

      Usuń
  2. Młody jęczmień można kupić również proszkowany-polecam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym słyszalam, ale cena jest wyższa za ten wysokiej jakości sproszkowany sok z jęczmienia niż za miesięczną kurację tabletkami ;/

      Usuń
  3. I jak po 2 miesiącach? schudłaś? polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc w skrócie - dopinam się w spodnie, w które przed rozpoczęciem kuracji nie wchodziłam. Ale jeszcze długa droga przede mną, żeby schudnąć do wielkości, w której w tych spodniach chodziłabym swobodnie ;)

      Usuń
    2. Czyli efekty są, to najważniejsze :) w takim razie zachęciłaś mnie, żeby też spróbować :)

      Usuń
    3. Ale kup konkretnie te, żadnego innego zamiennika nie bierz ;) W każdym bądź razie nawet jak zmiana minimalna to przynajmniej żadnych efektów ubocznych nie odnotowałam typu bóle brzucha czy coś.

      Usuń
  4. U mnie też po młodym jęczmieniu zmniejszył się apetyt. Może nie aż do tego stopnia żeby nic nie jeść, ale pomógł lepiej hamować moje nawykowe podjadanie - a to dla mnie i tak ogromny plus.

    Być może to jest tak, że młody jęczmień w połączeniu ze spiruliną potęguje swoje działanie, ja osobiście do tej pory brałem taki bez dodatków.

    Dziękuję za podzielenie się doświadczeniami - cenne obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl
© N. o kosmetykach 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis