niedziela, 27 grudnia 2015

Recenzja- Isana Sanfter Engel żel pod prysznic

 Kolejna edycja limitowana żela Isany. To była chyba zimowa limitka, ale dość długo ją wykańczałam, bo miałam kilka innych żeli w tym czasie. Jednak Sanfter Engel całkiem przypadł mi do gustu.



Opis producenta:

Isana kremowy żel pod prysznic o niebiańskim zapachu. Łagodny kremowy żel pod prysznic pielęgnuje skórę swoim zmysłowym, delikatnym zapachem i zapewnia jej poczucie komfortu. Specjalnie opracowana formuła pielęgnacyjna, wzbogacona ekstraktem z liści brodźca paczuli pomaga chronić skórę przed wysuszeniem. pH przyjazne dla skóry – potwierdzone dermatologicznie.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Pogostemon Cablin Leaf Extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Polyquaternium-7, Benzophenone-4, Sodium Lauroyl Glutamate, Propylene Glycol, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Lauryl Sulfate, Parfum, Coumarin, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide.

Moja opinia:

Od żelu pod prysznic oczekuję, że będzie przyjemnie pachniał, dobrze się pienił i nie wysuszy skóry. Ten właśnie tak działał. Zapach cóż... bardzo przyjemny, perfumowany, ale nie do określenia. Nie wiem kompletnie co tam grało pierwszą nutę. Żel miał idealną konsystencję - nie spływał, ale dobrze się pienił. I na szczęście nie wysuszał. Poza tym nadawał się do prania delikatnych sweterków... tak, tak sprawdzałam na swoich :) Liczę na to, że jeszcze kiedyś się pojawi w ofercie.

Gdzie kupić? Każdy Rossmann. Ale niestety już go nie ma w ofercie.

14 komentarze:

  1. Kocham pięknie pachnące kosmetyki do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić dla samego zapachu nie raz :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ech ja już tęsknię, chociaż długo go wykańczałam

      Usuń
  3. Akurat ta wersja w kwestii zapachu nie do końca przypadła mi do gustu, ale ogólnie bardzo lubię żele Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest specyficzny, taki ciężki jak na żel do mycia raczej :)

      Usuń
  4. Mi bardzo pasowała Isana z letniej limitki o zapachu mango :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja niektóre, ale żele pod prysznic wszystkie są świetne.

      Usuń
  6. Niestety nie znam produktôw Isany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że zwykle stoją w Rossmannie na najniższych pólkach :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię żele ISANA, ale mam wrażenie że są mało wydajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie zajęło pare miesięcy wykończenie go ;)

      Usuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl
© N. o kosmetykach 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis