sobota, 9 stycznia 2016

Recenzja - Avon Volcanic Iceland maseczka rozgrzewająca

Bardzo często kupuje kosmetyki Avon, bo wybieranie ich z katalogu to nadal niezła zabawa. Poza tym bardzo lubię ich maseczki... ale czy polubiłam Volcanic Iceland maseczkę która ma rozgrzewać, oczyszczać i wygładzać?




Konsystencja była bardzo zbita, ciągnąca się z drobnymi granulkami wyczuwalnymi pod palcami i podczas masażu twarzy. Zapach bardzo intensywny, z gatunku męskich. Nie każdej z nas przypadnie do gustu, mi akurat nie przeszkadzał.


Skład i opis producenta nie zrobiły na mnie wrażenia.





(kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)


Opis producenta:

Avon Wygładzająco-oczyszczająca maseczka do twarzy z efektem rozgrzewania Planet Spa z minerałami z Islandii i woda termalna oczyszcza, rozgrzewając skórę, i zmniejsza widoczność porów oraz drobnych zmarszczek, przywracając skórze młodszy wygląd. Avon Wygładzająco-oczyszczająca maseczka do twarzy z efektem rozgrzewania Planet Spa jest testowana dermatologicznie i klinicznie. 


Moja opinia:

Powiem tak jeśli chodzi o działanie to totalny bubel. Ale efekt rozgrzewający i masaż twarzy są bardzo przyjemne ;) 

Jak jej używałam? Na zwilżoną twarz nanosiłam partiami maseczkę i masowałam chwilę, a potem zostawiałam. W kontakcie z wilgotną cerą rozgrzewała, ale zaraz stygła. Dopiero przy spłukiwaniu wodą czułam ponownie ciepło. Używałam jej przed wykonaniem normalnego peelingu mechanicznego albo nałożeniem kolejnej maseczki. U mnie ani nie zmniejszyła widoczności porów, ani ich nie oczyściła, a już na pewno nie przywróciła jej młodego wyglądu bo to jeszcze mam. generalnie polecam też do rozgrzewania zatok, jeśli ktoś ma z nimi problemy! Plus za to, że mimo efektu rozgrzewającego nie podrażnia. Wydajność też jest całkiem niezła.


Gdzie kupić? Katalog Avon, strona www, cena to nawet 20 złotych, ale najczęściej około 15.

P.S. Nie wiem o co chodzi, ale zdjęcia dodają mi się w którą stronę chcą, nawet jak je obracam wcześniej i ustawiam... może kolejnym razem wygram walkę.


14 komentarze:

  1. chętnie wypróbuję, mimo, że się nie sprawdziła, bo jednak te kosmetyki z Planet Spa przeważnie u mnie działają :) Co do zdjęć ostatnio mam podobny problem, ale tylko ze zdjęciami z telefonu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie też większość z Planet Spa się sprawdza, zwłaszcza maseczki lubię.

      Usuń
  2. Szkoda, ze się nie sprawdziła, bo lubię tego rodzaju maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... ale na chore zatoki jak znalazł. Mi pomogło ;)

      Usuń
  3. unikam rozgrzewajacych ksometykow .. z pwoodu stanu skory :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo lubiłam maseczki z Avonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj ponownie, co chwile pojawia się nowa seria ;)

      Usuń
  5. Nie znalazlam jeszcze maski z Avonu która by mnie zauroczyła działaniem. Ale efekt rozgrzewający może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z czerwoną glinką była cudowna, ale teraz jej nie ma w ofercie ;/

      Usuń
  6. Lubię maseczkę z serii czarny kawior ;) tej nie miałąm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko maskę do włosów z tej serii ;)

      Usuń
  7. Nie znam tego produktu, już dawno nie miałam nic z Avona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak bubel to nie skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl
© N. o kosmetykach 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis